NAK MULA BERNIAGA

Makin ramai yang nak mula berniaga. Ramai yang bertanya. Dah tak nak makan gaji katanya.

3e3556eApa yang saya kongsi hanya daripada pengalaman saya, dan juga ilmu yang Allah turunkan melalui individu lain dan buku-buku bacaan.

Tak banyak pon pengalaman, baru setahun jagung, orang lain lagi hebat. Tak kaya pon. Cuma seronok je. Tp bila org dah tanya, kita sharing je lah.

Berniaga ni macam2 boleh buat, isteri sy Siti Sarah Zakaria agent Shaklee pon mahsyuk. Sgt mahsyuk. Alhamdulillah.

Namun, cara, pilihan dan keputusan tetap bergantung pada diri masing2. Situasi saya mungkin berbeza daripada tuan2. Tuan2 semua lagi hebat daripada saya. Semoga tuan sukses selalu.